Kto sa hanbí, ten má prázdne gamby

Autor: Pravoľub Lamoš | 24.5.2006 o 17:43 | Karma článku: 6,40 | Prečítané:  1491x

  Tak akosi prirodzene sme si zvykli so všetkým nesúhlasiť, na všetko nadávať a byť neustále s niečím nespokojný. Preto po A: nedokážem pochopiť kde sa v Slovákoch berie toľko pokory, keď prídu nakupovať do obchodného reťazca – hypermarketu a po B: prečo keď sa niekde začnem slušne domáhať svojich práv, začnú na mňa hneď útočiť (v tom lepšom prípade).

Príchod
Jeden pekný večer som sa vybral na predpracovný nákup (kto musí cestovať za prácou pochopí) do hypermarketu. Ako som sa preháňal popri ľudoprázdnych regáloch, zbadal som „kraťase svojich snov“.
Zápletka
Boli však špinavé, a tak som sa vybral na centrum zákazníkov a spýtal som sa či môžem dostať dodatočnú zľavu resp. či mi môžu garantovať, že keď tovar operiem a škvrny nezmiznú, dostanem späť moje peniaze. Nakoľko bolo po desiatej večer, nečakal som svetoborné garancie. Pani v centre mala asi zlý deň, tak mi slušne navrhla, aby som sa dal vypchať. Keď chcem mám  si tie krátke nohavice kúpiť a v prípade, že ich operiem a škvrny nezmiznú mám ich priniesť na reklamáciu. Zabudla mi však povedať, že takúto reklamáciu by mi nikdy nikde neuznali (opraté veci sa viac menej nedajú reklamovať).
Zauzľovanie
Pokrútil som teda hlavou a opäť som slušne poprosil o knihu prianí a sťažností. To bola chyba číslo dva lebo pani začala zvyšovať hlas. Vraj ona za nič nemôže a manažéri robia iba do deviatej. Vravím si, že OK. A tak som napísal svoju pripomienku, že by som uvítal väčšiu flexibilitu pracovníkov, ktorí môžu o podobných veciach rozhodovať.
Nečakané skutočnosti
Čuduj sa svete po desiatich minútach pri mne stála manažérka, ktorá asi „normálne“ ostáva v práci o hodinu dlhšie, len tak z pasie. Najprv ma upozornila, že som najivko ak si myslím, že môžem dostať zľavu. Nepomohlo ani moje tvrdenie, že tá istá spoločnosť dáva svojim klientom v zahraničí niekoľko percentné zľavy na počkanie, o ktorých môže rozhodnúť dokonca  aj pokladník.
Načo toľko slov
Nakoniec som však dostal písomnú garanciu, ktorá mi zabezpečovala možnosť vrátiť tovar pokiaľ sa daná závada nebude dať vyprať. Pýtam sa načo toľko slov, keď všetko mohla vybaviť jedna osoba za max. tri minúty?
Dopad
Nie len ja, ale aj iní už boli určite svedkami podobného a ešte horšieho zaobchádzania s klientom, a tak si vravím prečo sa to stále opakuje. Jedným z dôvodom je, že keď sa máme ozvať je nám to proti srsti. Ale otázka znie: Kto prevychová starú generáciu ak nie my?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Šéf protikorupčného úradu Kovařík: O Ficovom hlase sme viedli polemiky

Policajti pri citlivých kauzách nemôžu zisťovať všetko, musia brať ohľad aj na česť politika, tvrdí Ficov šéf boja proti korupcii.

ŠPORT

Nórsky divák nevedel, že Sagana na Tour de France vylúčili

Ľudia v Nórsku si majstrovstvá sveta v cyklistike užívajú.

DOMOV

Zo Smeru odišiel celý regionálny klub, nechce povedať prečo

Sarosta obce Rišňovce sa sťažuje na ignoráciu zo strany vedenia Smeru.


Už ste čítali?