reklama

A teraz už viete kto Vám rozmlátil kufor

Ešte ako delegát cestovnej kancelárie som videl na letiskách poškodenie kufrov na milión spôsobov. Nikdy som sa špeciálne nezamýšľal nad tým ako sa mohla odtrhnúť zaistená rúčka na desaťtisícovom značkovom kufri alebo ako sa mohol z ničoho nič rozpárať kufor či dokonca akým spôsobom doslova zmizol z kufra celý podvozok aj so štyrmi pármi koliesok. Tieto poškodenia som vždy bral ako povinné straty a ďalej som sa tým nezaoberal. Z omylu ma však vyviedli dva zážitky v krátkom časovom slede. (Nezabudnite si prezrieť priložené video!)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

 Nepamätám si koľko bolo presne hodín, ale z vonka už neprúdilodo príletovej haly žiadne svetlo. Nohy ma síce držali, ale moje unavené oči sazotrvačnosťou zatvárali. Opretý o vozík som s manželkou čakal nakufre. Zrazu ma prebudil tlmený rachot. Obzerám sa. Nikde sa nič nedeje. V tomprichádza druhá a aj tretia slabšia rana. Oči čakajúcich sa upreli na závesodkiaľ na páse zvyčajne prichádzajú kufre. Buchot neustával. Na nešťastiezamestnancov slovenského letiska bol záves  zlepený dokopy, a tak sme videli čo sadialo pri nakladaní kufrov. Nevidel som žiadnu postavu, len letiace kufre,ktoré pristávali na prepravnom páse. Po pár sekundách to už jeden hrubokrký nevydržal, naklonil sa cez záves a  šťavnato upozornil vykladačovkufrov čo s nimi narobí ak medzi nich vletí. Rachot ihneď ustal. Vtedy somsi povedal, že tieto lety kufrov by mali vidieť všetci tí, ktorí pri mneako delegátovi neveriacky krútili hlavou a pýtali sa ako sa to môže   stať?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ani nie pól roka na to odlietam z jednéhoeurópskeho letiska. Opäť sa mi zatvárajú oči a v tom pozriem vonoknom a čo nevidím. Chlapíci hádžu kufre na auto, a nemilosrdne do nichkopú. Rýchlo zapínam [·REC] a natáčam.Akurát ma mrzí, že kým som začal natáčať chalani sa značne ukľudnili. I takje sa na čo pozerať. A tak som sa opäť utvrdil, že kasta sedlákov nemá jednotnú národnosť. Pozerajte a ohodnoťtesami ....

Pravoľub Lamoš

Pravoľub Lamoš

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten ktorý patrí len Andrejke, ten ktorý chce slúžiť iným a ten ktorý sa denno-denne učí milovať. Zoznam autorových rubrík:  CestovatnieSpoločenskéŠkolstvoZábavnéZamilované

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu